BLOG POSTS

Ready to unlock the full potential of PR and influencer marketing? Explore our blog and join us in shaping the future of digital influence.

Influenceru mārketinga tirgus 2023. gadā arvien turpināja augt, un ir paredzēts, ka tas sasniegs 21,1 miljardu ASV dolāru vērtību. 2023. gadā ne …

Laikmetā, kad mākslīgā intelekta (MI) un ar to darbināmo rīku jomā ir vērojama ātra attīstība, ir svarīgi rast līdzsvaru starp MI pozitīvo …

Ir skaidrs, ka pēdējos gados Covid-19 pandēmija nesa pārmaiņas un izaugsmi, tajā skaitā attīstījās cilvēku digitālās prasmes, kas radīja influenceru nozares izaugsmi, palielinoties …

Latvijas iedzīvotājiem būtiskākie kritēriji, veicot izvēli par preces vai pakalpojuma iegādi internetā, ir cena, atlaide, atsauksmes un kvalitāte, liecina sabiedrisko attiecību un …

Ja kāds cer, ka influenceru jeb digitālā satura autoru ēra tuvojas izskaņai, tad lai šis kāds ievelk īpaši dziļu elpu, jo 2022. …

Vārdu savienojums “influenceru mārketings” teju nevienam vairs nav svešs, taču pašiem influenceriem gan gadās “iekrist”, nepildot godīgas komercprakses pamatnoteikumus, pēc kā būtu …